Shopping cart
0,00 €

Sladkor JE zdravju škodljiv

Dodani sladkor je najslabša sestavina v sodobni prehrani. Lahko ima škodljive učinke na metabolizem in prispeva k vsem vrstam bolezni. Tukaj sta dva zaskrbljujoča razloga za izogibanje dodanemu sladkorju.

Dodani sladkor ne vsebuje esencialnih hranil in je škodljivo za vaše zobe.

Verjetno ste to slišali že milijonkrat … vendar je vredno ponoviti.

Dodani sladkorji (kot saharoza in koruzni sirup z visoko vsebnostjo fruktoze) vsebujeta cel kup kalorij in NIČ esencialnih hranilnih snovi. Zaradi tega razloga se imenujejo “prazne” kalorije. V sladkorju ni proteinov, esencialnih maščob, vitaminov ali mineralov … samo čista energija. Kadar ljudje dobijo 10-20% dnevne energije iz sladkorja (ali več), lahko to postane velik problem in prispeva k pomanjkanju hranil. Sladkor je prav tako zelo slab za zobe, ker omogoča lažjo prebavljivo energijo za slabe bakterije v ustih.

POVZETEK:

Sladkor vsebuje veliko kalorij, brez esencialnih hranil. Prav tako povzroča karies (zobna gniloba), tako da v ustih hrani škodljive bakterije.

 

Dodani sladkor vsebuje veliko fruktoze, kar lahko preobremeni vaša jetra.

Da bi razumeli, zakaj je sladkor tako škodljiv, potem morate najprej razumeti, iz česa je sestavljen. Preden sladkor iz prebavnega trakta vstopi v krvni obtok, se razdeli na dva preprosta sladkorja … glukozo in fruktozo.

Glukoza se nahaja v vsaki živi celici na planetu. Če je ne dobimo iz prehrane, jo naša telesa sama proizvedejo. Fruktoza je drugačna. Naša telesa je ne proizvajajo v znatni količini in tudi fiziološke potrebe ni za to.

Fruktoza se lahko v konkretnih količinah presnovi le v jetrih. To ni problem, če zaužijemo malo fruktoze (na primer iz sadja) ali pa smo ravnokar končali z vadbo. V tem primeru se bo fruktoza spremenila v glikogen in jo shranila v jetrih, dokler je ne potrebujemo.

Če bomo zaužili veliko hrane, ki vsebuje veliko fruktoze bodo jetra polna glikogena (kar se pogosto zgodi), zaradi česar se fruktoza pretvori v maščobo. Pri večkratnem uživanju velikih količin sladkorja lahko ta proces povzroči maščobno jetra in vse vrste resnih težav. Upoštevajte, da se vse to ne nanaša na sadje. Skoraj nemogoče je zaužiti preveč fruktoze zgolj s sadjem.

Upoštevati je potrebno tudi individualnost. Ljudje, ki so zdravi in aktivni, lahko ‘prenesejo’ več sladkorja kot ljudje, ki so neaktivni in zaužijejo veliko ogljikovih hidratov ter kalorij.

POVZETEK:

Pri ljudeh, ki so neaktivni in jedo zahodno prehrano, se velike količine fruktoze iz dodanih sladkorjev v jetrih spremenijo v maščobo.

SugarSweet 1:1 (enako sladek kot sladkor), kristalne granule, 300 g 6.90 

 

 

Uncategorized
Nazaj
Glukomanan (konjak moka) – prehranski dodatek za hujšanje, ki deluje
Naprej
Vitko ne pomeni zdravo in fit